Sprijin
Despre sistemul „2%” şi Sponsorizare
Sistemul „2%” permite contribuabililor persoane fizice să direcţioneze 2% din impozitul lor pe venit către o entitate nonprofit înfiinţată conform ordonanţei 26/2000 cu privire la asociaţii si fundaţii. Este un sistem prin care cetăţenii au posibilitatea să decidă în mod direct ce se întamplă cu impozitele lor.
Această sumă nu reprezintă o sponsorizare sau donaţie ci este în esenţă o parte a bugetului de stat care este direcţionată de către fiecare cetăţean în parte către sectorul neguvernamental.
Ne puteţi susţine completând:
– formularul 230 – dacă aţi realizat venituri din salarii sau surse asimilate acestora şi făcând ca el să ajungă până la 15 mai la Administraţia Financiară;
– formularul 200 – dacă aţi activat ca PFA, într-o profesie liberală sau aţi avut venituri din chirii, drepturi de autor, vânzări de acţiuni sau alte asemenea, completaţi în acesta şi capitolul III pct. 2.
Formularele personalizate “Velo Sport Oradea” se pot descărca de aici:
Nu este necesar să completaţi câmpul „suma ___ lei” de la rubrica II pct. 2 din formularul 230 respectiv de la rubrica III partea a doua din formularul 200. Suma va fi calculată de către Administraţia Financiară.
Dacă doriţi să ne sprijiniţi puteţi să faceţi ca formularul 230 să ajungă la noi, depunerea acestuia la organele Financiare urmând să cadă în sarcina noastră.
Sponsorizare
Sponsorizarea este un demers legislativ important atât pentru noi, cât şi pentru firme şi companii care pot să contribuie activ la dezvoltarea societătii civile şi să nu mai lase ca o parte din impozitul pe profitul lor să meargă la stat.
Potrivit art. 25 alin. 4 lit. i din Noul Codul fiscal, se scad din impozitul pe profit datorat sumele aferente sponsorizării dacă totalul acestor cheltuieli îndeplineşte cumulativ două condiţii: este în limita a 5‰ (0,5%) din cifra de afaceri şi nu depăşeşte 20% din impozitul pe profit datorat. Sumele acordate ca sponsorizări care nu sunt scăzute din impozitul de profit se pot reporta în următorii 7 ani consecutivi.
Din punctul de vedere al taxei pe valoarea adăugată, în conformitate cu Noul Codul fiscal, nu constituie livrare de bunuri acordarea de bunuri în mod gratuit, în cadrul acţiunilor de sponsorizare şi de mecenat, în condiţiile stabilite prin norme. Legat de acest aspect, normele metodologice prevăd faptul că bunurile acordate gratuit în cadrul acţiunilor de sponsorizare sau mecenat nu sunt considerate livrări de bunuri dacă valoarea totală, în cursul unui an calendaristic, se încadrează în limita a 5 ‰ (0,5%) din cifra de afaceri determinată potrivit art. 152 alin. 2 din Codul fiscal.
În cazul în care sunteţi dispuşi pentru un parteneriat vă putem oferii, în schimb, o multitudine de benficii. De exemplu:
– promovarea sponsorului pe site-ul nostru, pe reţele de socializare şi în cadrul derulării evenimentelor organizate;
– promovarea sponsorului pe echipamete (obiecte, vestimentaţie etc), pe materiale promoţionale, pe materiale foto-video;
– promovarea imaginii sponsorului în mass-media, etc.
Lista de beneficii nu se opreşte aici. Sponsorii/partenerii pot intra în posesia unui şir lung de beneficii în funcţie de contribuţia negociată.
Alte avanaje pentru firma dvs:
– beneficii fiscale;
– promovarea calitativă a firmei dvs;
– consolidarea relaţiei cu societatea civilă;
– oportunitatea de a intra în contact direct cu persoanele care vor beneficia de sprijinul dvs;
– utilizarea fondurilor în beneficiul unei comunităţi concrete.
Prin activitatea clubului şi prin proiectele desfăşurate, de care au beneficiat dealungul anilor mii de persoane, indiferent de nivelul de pregătire, vârstă sau sex (sportivi amatori şi de performanţă, copii, tineri şi familii), Clubul Velo Sport Oradea şi-a construit o reputaţie bună şi de încredere în judeţul Bihor. De-a lungul anilor Clubul Velo Sport Oradea a acumulat o experienţă bogată, fiind o resursă importantă pentru iubitorii ciclismului atât din ţară cât şi de peste hotare.
În cazul în care sunteţi interesaţi de un parteneriat vă rugăm să ne contactaţi.
Sponsori
Parteneri
Parteneri media